pierwsza praca a zasilek chorobowy

pierwsza praca a zasilek chorobowy Ponieważ prawa i ochrony politycznej w tej rewolucji, to zdecydowanie zadeklarował swoje poparcie dla korzyści krajowych zbudować silną podstawę dla krajowych przemysłów morskich, aby zdobyć swoją chwałę i uznanie na świecie.

Ten Inpres odpowie główny problem dla krajowych przemysłów morskich, który jest ograniczenie floty szczególnie w trasie międzynarodowej.meble gabinetowe Koncepcyjnie, rozwiązaniem jest realizacja prawa kabotażu tak szybko, jak to jest prawnie Inpres podpisane. Z tego prawa; wewnątrz krajowe ładunki morskie porty trzeba używać floty krajowej za ich międzynarodowe usługi transportowe podatkowego / podatku dla budowania statków i naprawy w stoczni krajowej musi być podana, numery portów międzynarodowych muszą zostać zmniejszone, a prawo hipotecznych i zatrzymanie statku ratyfikacji musi być przygotowany do rozwiązywania ograniczenie rodzime źródło finansowania budowy i regeneracji flot krajowych.

Realizacja prawa kabotażu w Indonezji, które nie następuje ścisłego harmonogramu rozmieszczanie porządkowanie transportu morskiego byłby problem i wyzwanie dla wdrażania Inpres nr 5/2005. Rząd musi uregulować te domowe ładunki mają być dystrybuowane przez floty krajowej. Ponad to, ze względu na ograniczenia funduszu krajowego, ratyfikacja międzynarodowych regulacji hipoteki i zatrzymanie prawa statku może być kluczem do sukcesu dla istnienia krajowych oflagowane floty poprzez dostarczanie finansowania międzynarodowej. Inpres nie mocno dać termin do zmiany schematu transakcji morskiego, który tworzy wątpliwą nauczyła o gotowości krajowego potencjału do końca panowania obcych statków w międzynarodowych i krajowych usług transportowych.

Jeśli krajowe przemysłowa wysyłki rozwinięte, usługi transportu morskiego nie będzie zdominowana i wykorzystywane przez statki obcych w przyszłości.Integralność obszaru krajowego będzie bezpieczny ze względu na dobrą dystrybucję statków krajowych przez cały morza krajowym. Stąd, spowodowałoby to dobry wizerunek Indonezji jako dumnego kraju morskiego.

William Suryagama jest na stanowisku kierowniczym w BLT Chembulk Group – Departament Operacji. BLT Chembulk Group jest jednym z największych firmy przewozowej (cysterna chemiczna) na świecie.

Artykuł dzięki: